onsdag 5 december 2012

Yrkesprov

Är färdig för lite jobb ikväll, lite nervös också, ska ju göra yrkesprovet ikväll, ou.
Sen hämta Ida och Christian till Långnäs! <3
Hellou! Dom här dagarna har jag sovit, kollat film med Markus och sovit ännu mer och ätit stans bästa pirog med korv. 
Nu sitter jag här och har sett på Pll och har fixat mig klar för kvällen, ska jobba 16-22, är lite nervös också för ska göra andra delen av yrkesprovet ikväll, det som är värst är att det är en jag jobbar med jag ska servera, det skulle ju inte vara lika pinsamt om det var en random kund som inte visst om att jag ska gör ett yrkesprov, jag kommer att dö. Första delen gick iallafall bra. 
Sen ikväll ska jag ut till Långnäs en sväng och hämta mina kompisar Ida och Chrisitan med Markus, :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar