onsdag 7 november 2012

7.11.2012

Vilken mörk och dyster bild.
Men iallafall sitter jag i Therese's rum, har duschat och ätit mat och nu väntar jag på att skolan ska börja.
Ingen långdag idag, lite bar och en fysik timme.
Däremot gårdagen hann jag göra mycket. Sovmorgon, gymnasie med engelska ´prov och såg en finskafilm, en kakao med Fia Madde och Michelle på  Aschan(stavning?), promenerade sen till David och Roy och satt där en stund med dem, dom åkte men lämnade där iallafall och tittade på andra avenyn tills Therese kom och vi gick till gymmet på Rpv. Slut som vi var efter så åkte vi ändå ut med hennes bil och fixade lite olja och sånt till den och en kaffe på neste med Roy, sen somnade jag iallafall ganska snabbt,
Nu ska jag så småningom börja dra mina fötter till skolan, tjoo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar