tisdag 20 november 2012

I can only imagine

Halå! Blev ett litet sent inlägg nu men, har jobbat från 8-16 idag, var 220 kunder och två praktikanter som hann plocka disk, blev lite stressigt ett tag. Polerade massa bestick sen en timme för att få min sista timme.
Promenerade hem eller till Markus och lade mig på soffan en stund och tittade två avsnitt av pretty little liars som jag ska fortsätta med nu. Borde egentligen gå och lägga mig för det blir lika tidigt imorgon som idag fasst jag är ledig.
Har annars bara ätit massor idag igen och sen till Mats en stund, men dom spelade bara pokemon där så fick lite lejdon, satt där och drack mina lonkero som jag hade fått ut och drog sedan ut en stund och körde med Anders.
Inte riktigt mycket liv här om kvällarna på vardagarna kan jag säga, men det är ändå roligare än att jag skulle vara på praktik i Vasa.
Godnatt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar