söndag 25 november 2012

chokladpudding

Hej, Nu kommer det ett till inlägg utan bilder, men jag har inte orkat ha med den, plus att jag använder Markus kamera och för att jag inte fattat mig riktigt på det här med att jag inte kan ladda upp här.
i Fredags jobbade jag ju kväll, hade en beställning men vi avslutade det snabbt sen så att alla skulle kunna gå ut. Sophie körde mig hit till klinten och här var det fullt hus. Min Ida var också här, så det blev en del kramande först. Festen var ju i full gång, med en hel del folk vi inte visste vem var också, men jag söp ikapp alla och hade roligt ända tills grannarna fick nog och ringde polisen och dom stoppade festen. Gick med Tommy till honom och började se en film.
Lördagen slöade jag bara med lite folk på dagen och åkte iväg till jobbet. Fick för första gången prova servera lite mera ''a la carte'', var ju lite ovan men bättre går det väl med tiden. Så fick sluta en timme tidigare igår också, så ringde taxi och hittade Andreas utanför Arken och vi åkte till Mats, där det var fest också, ganska mycket folk nog och jag fick supa ikapp alla igen, men det fixades ganska lätt och snabbt. Ingen aning om när jag och Markus kom hem men jag vaknade iallafall sittandes på soffan med jackan på, så jag antar att det varit en bra kväll.
Annars bara sovit idag och mått illa, ska försöka göra mat snart och se lite pretty little liars :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar