onsdag 28 november 2012

Park

Var just på en liten promenad i snöovädret och träffade Tommy.
Lite slö dag annars, ledig och imorgon också! :)
Hej på er! Har varit lite slö med att uppdatera kanske, men har tillbringat så mycket tid jag kunde med Ida medan hon var här. Sov ett par timmar igår efter jobbet och sen tänkte jag bara att jag skulle åka till Mats en stund, men så blev det inte, vi hamnade på Park och drack en kaffe jag och Ida, träffade folk som ville bjuda på alkohol, så vem tackar nej till sånt? Till sist var vi där tills det stängde och fick en lite gratisfylla. Åkte till Mats och sovde på soffan, så hann jag träffa Ida imorse före hon åkte hem också. 
Åkte taxi imorse till Markus och fortsatte sova, har bara slöat idag, men det är väl sånt man ska göra när man är ledig, eller? Har också en ledig dag imorgon och hoppas på att jag ska göra något då. 
Var just på en liten promenad till Tommys en sväng och har fixat mat. Lite tomt här nu när Markus åkte hem idag, vem ska jag prata med ikväll? Vågar väl knappt se på Pll nu när jag ska sova här ensam. Hehe. 
Det snöar också här, hoppas ni inte har sånt här väder hemma, slaskigt och äckligt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar