söndag 18 november 2012

Soffpotatis

Hååj!
Jag har varit helt slut efter hälgens jobb, bara sovit på soffan hela dagarna förutom en 45 minuter igår när jag var och träffade Tommy en stund. Men tror ni det gick att sova sen då när man verkligen skulle sova? Nej, då runt en halv två tiden på natten kom jag och Markus på att vi var hungriga så vi åkte till select då på en hamburgarmåltid och en sväng via Mats. Så jag antar det blir soffan ikväll också? Det händer inte så mycket här inne i veckorna på kvällarna kan jag tala om för er.
Tror ni inte min luftmadrass är sönder också, så har sovit på soffan nu två nätter men funderar att försöka fixa den idag också. Nu är jag klar att åka till jobbet, jobbar endast sex timmar idag, 10.00-16.00, skönt. Så jag kan ju höra av mig lite senare :) Ha en fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar