tisdag 16 oktober 2012

Dag 1

Hej på er där hemma och alla andra. För tillfället sitter jag vid köksbordet hos Markus, äter en sallad och har just stigit upp. Jag väntar på Ida för vi ska dra inn till stan om en stund.
Kan berätta lite vad jag donade igår, jag var på en lenkki och letade efter s-market direkt jag stigit upp, köpte lite morgonmål och sprang tillbaka hit. Åt, duschade och fixade mig så skulle jag böja gå inn till stan men mötte på Rasmus och Lillis som plockade upp mig och kom med mig till stan.
Vi var på en kaffe till Arvids internat med några människor, videre till Mats och Ida.
Jag Markus Mats och Ida hämtade mat och åkte hit och åt den. Vi kiikade två saw filmer.
Senare på kvällen ösregnade det och jag promenerade till Tommy's för att prata lite med honom och promenerade sen tillbaka och var genomblöt. Läste lite och somnade.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar