onsdag 24 oktober 2012

I have a dream

Oj hej på er, jag lyckas alltid blogga sent på kvällarna, varför kommer det sig? Jo, för jag har så fullt upp på dagarna, är nästan aldrig hemma förrän på kvällarna. Jag går i skolan, gymmar och träffar kompisar oftast istan eller som bor istan.
Jag vet inte heller vad jag ska skriva om? Jag vet inte vad ni vill läsa, men jag bloggar ju mest för den delen att jag vill kunna läsa min egen blogg sen om nåt år kanske, bara för att det är roligt att gå tillbaka och se vad man har gjort. Men säg till om ni har nånting ni vill att jag ska skriva om eller så.
Min dag annars gick ut på att sova till halv 12, skola och sen hälsade jag på Cecilia och vi gick på gymmet, body 55min.
Nu är min kropp sjuk och jag sitter i min säng, har försökt göra lite papper, lackat naglarna igen och skall borsta mina tänder, krypa ner under täcket och läsa. :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar