söndag 7 oktober 2012

Solsidan 3

Hej!
Det har varit en slö dag idag, inte fått mycket gjort. Jag vaknade i stan idag bredvid Ida, hade lånat Roy's säng inatt, eftersom vi inte slapp hem från stan inatt. Jag hade varit på Mojan's födelsedagsfest, hon bjöd på bål, mat och det var nytt och trevligt folk där. Lite senare drog jag inn till stan med Jocke och Kim, till abc en stund och där räddade typ Emma och Lotti livet på mig och vi åkte till Riippa's lägenhet där det var några personer. Ida dök opp där också och efter några timmar där blev det fyllemat som vi åt vid David's.
Kom hem runt en halv tre tiden idag, sedan det har jag bara ätit massor, luggit i sängen och sett på två filmer.
Nu ligger jag och ser på Solsidan säsong tre, som äntligen har börjat.
Hehe, efter det blir det inte så mycket mer än sömn, godnatt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar