torsdag 25 oktober 2012

If I could turn back time and make you stay

Hej!
Börjar nog hata min skola mer och mer nu, tror ni inte att läraren inte trodde vi skulle komma idag? satt från klockan nio imårse till halv 1 och drack kaffe, gjorde ett papper, pratade åt och slöade.
När vi äntligen fick vikarien i fysik då så hann hon med oss en halv timme och sen stack hon. Så fick sluta redan kvart före 2 idag, klart det är skönt, men ja man blir ju så  arg.
Måste nog byta skola nästa år, hela silveria grejjen är ju typ bara för oseriös.
Dantte och Madde körde hem mig, tittade en film med Sandra och åt stekta grönsaker med ägg och  ost-broccoli soppa, nyttig?
Är också riktigt limin idag, hela min kropp är helt sjukt sjuk. Men blir nog gymmet imorgon med Cecilia för det, en fredag? Börjar faktist bli väldigt aktiv nu!
Har även varit och städat till backan ikväll, körde moped dit i läderjacka, kallt som fan och har det inte snöat när jag ska hem sen? så det var väldigt halt. Får väl nog sluta köra moped för alltid nu, nästa är väl bil antar jag, om jag klarar det vill säga.

Myser med Nelly! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar