söndag 21 oktober 2012

Det var det höstlovet

Hej.
Det känns lite tomt nu, efter att ha spenderat 9 dagar med Ida, alltså en tredjedels månad. Sitter nu på sängen och ser på Solsidan och det är helt overkligt att höstlovet är slut nu. Vart tog det vägen? Förståss, har hunnit vara på Åland och jag skippade praktiken på fredagen för jag slapp inte till Vasklot.
Jag var på en shoppingrunda med Ida och Gabi i fredags och kvällen bestod av att sitta vid Filip's och vara ut och köra en stund.
Igår sov vi halva dagen, fixade mat och var med Christian och Rebecca. Duschade och fixade oss, pratade lite med mamma och pappa som kom hem från Lappland, fick jättefina avlånga vita fat och skålar och stickasockor, tack!
På kvällen satt vi hos Roy's och åkte iväg till Replotlokalen med folk, fick dansa lite och ha roligt.
Efter lite drama och grejjer satt vi oss ner vid Dantte's och fortsatte där en stund innan Anton  körde hem mig och Ida.
Idag har vi tittat en film och slöat, Dine har varit hit en stund med mig och nu har jag varit i bastun ikväll och blir lite läsande sen. Godnatt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar