tisdag 9 oktober 2012

SOM NY

Gokväll!
Det var inte ens tungt i gymnasiet idag? Det brukar det alltid vara.
Var och klippte mig till Ida vid Peter och Jina's. En kaffelatte på det vid Ashan cofee & deli och en sallad, en runda i stan och sen gick vi till gymmet. Solade och hittade Julia där och Therese dök också upp, allihopa gick vi till bodycombat, tror jag inte har känt såhär bra efter ett gympass på ett bra tag. Tror jag inte haft så varmt heller på ett tag. Och nu är jag redan taggad för imorgon, då blir det spinning + core 75 min. Nice!
Sen kommer dom från Åland imorgon också, roligt att träffa alla dom igen så i hälgen blir det mycket fun tror jag!
Nu har jag just tagit en skön dusch, skall lacka mina naglar och tånaglar, dricka saft och kanske se en film.
Har ju sovmorgon imorgon också och börjar 12:20, kan det bli bättre morgon?
Sov gott alla kära barn!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar