söndag 26 augusti 2012

Min villavslutning

Hej på er alla! Hoppas ni har haft en bra villavslutning, det har jag iallafall. Eller mesta dels har varit bra med massor av skratt. I fredags satt vi på förfest hos mig före Joel hämtade oss och körde. Vi åkte till Åminne och var väl där hela kvällen och sen hem bara. 
Vaknade och körde iväg till Replot och hälsa på Emma Madde och Fia och en svänt till sale.
Körde iväg hem tillbaks, städade, fixade mat och packade väskan och drog iväg till Roys villa med folket. 
Jag och Emma fick ideen att åka ut med båten på kvällen med Roy och Roffa till Timbergs villa. 
Det hann bli mörkt innan vi skulle tillbaka och vi hade förståss ingen lampa med oss och jag och Emma behövde på toaletten som vi trodde vi skulle få gå på om en halv timme, men det blev väl  3-4 timmar senare först, eftersom vi körde vilse och mörkt var det. Men som tur kom snälla Filip och Jontte och letade efter oss och visade vägen tillbaka till villan.
Var där en timme med massor av folk, men jag gav upp, hade så förbannat sjuk mage så jag ville bara hem och Emma hängde med till stan med mig Fredrik och Glader på mat.
Sen hem och sova, skönt att vakna i egen säng iallafall.






Chaufförin inatt från roys villa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar