måndag 13 augusti 2012

Skolan

Hej på er! Alltså min förtsta skoldag var faktist helt okej, eftersom att vi inte gjorde något speciellt bara pratade, fick våra scheman. Det blir gymnasie imorgon redan, lite jobbig men har bara tre lektioner så det går väl. Fick också veta att vi som ska bli receptionister kommer att få vara på hotell en dag i veckan för att lära oss bokföring, helt okej kul jo. Blir bara mera intressant hela tiden. Det blir också mat på restauranger, kvällsarbet och sånt.
Något annat roligt vi fick veta var att vi kan kanske få åka utomlands på praktik igen, så nästa vecka ska vi anmäla oss till det och får hoppas på att det blir London, Frankrike eller något annat intressant land denna gång ifall vi slipper.
Jag slutade redan 12 och promenerade inn till stan och gick till bokhandeln för att köpa en angry bird kalender och sen tog jag bussen hem. Nu har jag bara slöat här hemma, ätit pyttipanna och tittat tv och nu funderar jag beställa hem lite piercingar från crazy-factory bara Markus skulle svara i telefon så jag får på klart vad jag ska trycka på, hehe.
Får se lite vad som händer ikväll, men förhoppningsvis ska jag göra någonting iallafall. Hade :)


Kusin vitamin 
Random bilder från pappas dator.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar