tisdag 28 augusti 2012

Think twice

tjo. Jag känner mig hängig efter hälgen, är inte förvånad efter den båtturen.. Tycker att alla börjar bli sjuk nu, jobbigt, hoppas bara jag är frisk till hälgen och att Markus kommer hem :)
Så har jag börjat fundera på att dra ner till Åland nästa veckas torsdag troligen, hoppas det blir av, alltid roligt att resa lite. Men kan berätta lite mer när jag vet mer också.
Har också ledigt på fredag, vad ska jag göra då? Alltid roligt med ledigt också bara man skulle göra något då iställe för att sova bort hela dagarna men, får hoppas jag hittar något roligt!
Har iallafall just kommit hem från stan med Christian, har varit och hälsat på Roy och David ikväll också och nu är jag väldigt trött efter lite sömn och tänkte ta och se tv tills jag somnar så att jag orkar servera kunder imorgon och funderat dra på gymmet också, eftersom jag fått tillbaka kortet idag..Hmm vi får se :)
Iallafall så sov gott alla :)

Markus får stå för bilden ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar