tisdag 7 augusti 2012

We like to party

Hejhejhejhejhej. Är riktigt trött på att jobba nu, håller på att gå ihjäl.. Var riktigt förbannad imorse när jag hamnade att banka ännu mer schnitzlar, får göra det varje dag nu. UshUshUsh säger jag bara, jag vill börja skolan nuuuu. Till och med Peo's kökstimmar i skolan var mycket bättre, och han var hemsk. Äääh, tre fucking dagar kvar sen skolan, jag längtar till den faktist. Nu ska jag sluta klaga, men ni föstår vad jag har gått genom denna sommar.
När jag kom hem sovd jag en liten stund innan jag gick i duschen, satt i löshåret och åkte på födelsedagskaffe till Markus som fyller 18 idag, stort grattis till honom.  Satt där en stund med folket och sen kom Emilia ut på kaffe till mig oxch kladdkaka, pratat som vanligt.
Nu sitter jag och har tråkit, pratar med lite folk och är fortfarand arg och har lejdon.
Nu tänker jag snart gå och se film och sen sov för att klar av en dag till. Godnatt



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar