söndag 12 augusti 2012

ursäkta birgitta

Hejhalå. Jag ber om ursäkt att jag inte uppdaterat något men, ska försöka skärpa mig. Under domhär dagarna har jag hunnit jobba sista arbetsdagen, och hoppas på att aldrig böca banka en schnitzel till.. Markus har lagat en till piercing åt mig i öra som blödde som fan.. så nu har jag somsagt 9 örhängen, najs.
Varit på konstensnatt med Roy Emil Sandra och Filip, ätit vid erica grillen. Igår fixade jag 13 liter bål med Christian och Markus, eftersom vi skulle fira Markus, ganska mycket folk på förfesten och sen blev det maxmodans. Fick ju träffa mycket folk och sen med Fredrik Markus Glader och Isak på kebab till stan.
Fortsatte med Fredrik och Glader till Petsmo på fest men jag var trött så satt i baksätet av bilen.
Vaknade 14:30 idag, ätit med familjen och åkte ut med lite folk, druckit kaffe och träffat Ida Jesper och Viktor. Nu har jag duschat, och ska snart lägga mig eftersom skolan börjar imorgon kl. 10.00.
Har inte haft med mig kameran någonstans så har inga bilder, men jag ska försöka göra något åt det!
Godnatt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar