lördag 18 februari 2012

---

Gomorron. Orkade inte uppdatera igår, hade ingenting att säga som nu men..
Jag var till skolan igår, jag Sofia gjorde världens godaste spagetti. Vi hade vår sista kökstimme, sorgligt, vad jag kommer att sakna dem. Nå efter det slutade vi och vi for inn till stan, köpte presenter och satt ner och bara pratade medan vi väntade på bussen hem. När jag äntligen fick stig av bussen gick jag några steg och hälsade på Markus, drack kaffe och jag for hem och äta mat, duscha och Sandra kom hit. Vi fjålla och på, fick bråttom ut för att Roy sku efter öl ti stan och vi sku med, men visa sig att de satt och drack kaffe när vi kom ut... nå det blev stan en sväng, till Markus, till stan med Joel, träffa alla petsmobor och sen hem och se på tv med min bror, men jag somnade.

Nu är jag nästan frisk, bara lite sjukt i etta öra.. men det tänker jag bry mig fan i och fira Emilia, Madde och Sofia idag och sen ut på andra äventyr också, ni lär väl få se för kameran är med.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar