onsdag 1 februari 2012

When you're gone

Hej!
Börja klockan 08:10 imorse, så pappa körd mig och Madde då, hade 2 timmar näringslära, fick dricka te och sånt. Sen sku vi ha matte men matteläraren var sjuk som vi sedan träffa på stan och prata med, gjorde ingenting , och började med gymnastik lite tidigare då och slutade lite före 14.00. Då for vi inn till stan och gick lite i affärer jag Emma, Sofia och Madde.
Jag och Emma fortsatte till det nya kafé 1 rum och kök, helt nice. Blev en smörgårs och cappuchino och sen kom Madde dit. Vi traska på lite sen igen och sen kom bussen hem. Tur att mamma råka ha sluta jobbet så hon kuna plock upp mig då ja steg av bussen, vittu he e kallt där ut nu.

Sku egentligen på gymme idag, men ingen kuna hämt mig före 20.00 ikväll så orka int far då, blir imorgon iställe. Så ska far på kaffe med Roy ikväll och kanske till replot får se om nån vill kör dit mig eller så. Nu ska ja ta e lungt en stund och sen ät mat och dusch. Hör mer sen!

1h+k
Emma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar