onsdag 8 februari 2012

Fucking perfect

Gomoron, sovd vid Madde inatt så orka int och hinda int uppdater nå igår.
Igår var bara min dag, börja med lite näringslära och sen matte som jag fick B3 i, så jag slipper hem redan 13.00 idag och behöver int skriv ett till matte prov. Jag och Emma gick och prata med Nina om utomlandspraktiken, och som hon pratade lät det bara positivt, så HOPPAS. Vi får veta denhär veckan, hohho. Emma och jag drog inn till stan och sku far på gymme, men vi stanna och blev sminkade i stan, blev helt nöjd med mitt, har bilder som jag showar upp sen. hmm, sen blev det väl gymmet? Vi tränade faktist så hårt att det blev bastun och duschen bara. Och hann bara hem och äta och packa min väska, så kom Roy efter mig och vi for till stan och sen for jag till Helsingby alltså till Madde. Sku se Titanic men somnade.

Nu just sitter jag i skolan och halvsover, börjar om en halv timme lite mera med lite näringslära och hotell och restaurang, sen slutar jag men lämnar hit för att guida resten av Kh:s 9or. Förmodligen hämtar mamma mig efter det och vi drar till Gw-galleria.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar