måndag 13 februari 2012

Danmark/Norge?

Hejhej, kom just hem och ligger i min säng och är troligtvis sjuk.. tror jag har feber så ja skippade gymmet, jag som var så taggad. Imorgon på alla hjärtans dag tänker jag träna hårt istället med Madde och Emma.

Hade också köksprov idag, fick ett papper där det stod vad vi skulle fixa, så jag gjorde potatis puré med krutonger, malettköttbiff med potatis,svampsås och paprika och sist hallonkräm, mums. Och jag skulle väl få en 2+ närmare 3, nöjd.

Har även fått veta idag att jag, Madde, Emma, Karoliina och Sofia slipper till Norge eller Danmark på praktik från 10 april och 3 veckor framåt, det gjorde min dag.

Nu tänker jag bara ta det lungt ikväll, dricka massor med te och se film och hoppas på att jag är frisk till imorgon!
Hej.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar