söndag 12 februari 2012

I was made for lovin you

Tjohoo. Varit en bra dag igen, fick sova ut och vakna av mig själv runt halv 12 tiden, steg upp och åt frukost och pratade med mamma. Jag tog det lungt en stund och så traska jag iväg till Christian där även Roy var, drack kaffe och for till Berny's en sväng. De körde hem mig och jag tog det lungt igen, suttit på facebook i evigheter tills MariaL hämtade mig och vi for till Berny's igen och drack kaffe, pratade en stund. Dennis kom med en stund och nu har jag kommit hem, duschat och tror jag ska ta och sätta på en film om en stund och dricka te.
Har även sovmorgon imorgon och efter skolan blir det gymmet med Emma.

Sista veckan denhär perioden, kommer att sakna alla kökstimmar.. Kommer inte att ha fler såna efter denna vecka tror jag eftersom jag kommer att välja servitris till nästa år. Och gymnasie nästa period och sen blir det praktik --> sommarlov!
Gonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar