söndag 5 februari 2012

Om sanningen ska fram

så stör jag mig rejält mycket på vissa människor.

Gårdagen blev så att jag låg på min säng ungefär hela dagen, Fanny och IsakL var hit en stund och hälsa på mig, trevlit! Int ofta man ser dem heller. Fortsatt och låg på min säng, var uppe i duschen, fixade mig och åt mat.
David kom hit, funderade vad vi sku gör, till sist for vi till Rebecca och drack kaffe.
På kvällen hamnade vi i Singsby vid Mojan's, med en del folk som förfestade. Satt där en par timmar och sen körde vi Maria till Olli's och vi fortsatte runt stan och sen till Jontte's en liten stund, där det även befann sig några människor. David körde hem mig och jag lämnade på facebook.

Har vaknat för en liten stund sen efter 10,5 timmes sömn så är nog utvilad nu. Har även hunnit läsa igenom allt inför provet imorgon i vinlära, var inte så svårt. Men nu är ju problemet, vad händer idag? Nästan taggad för en promenad också nu när jag har tillfrisknat lite. Nåja, vi får se.
Ha en fin söndag!


Den bjuder jag på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar