fredag 3 februari 2012

maat

Hejsan, lite dålig uppdatering idag, började 08.10, hade 5 köksteori timmar och vi åt lite paj och havtornstårta. Sen efter skolan tog vi bussen inn till stan jag Madde Sofia och Emma, gick runt lite och sen drog jag och Emma till gymmet, cyklade, tränade lite allt möjlit sen iväg med Emilia,Jenni,Madde,Sofia till tågstation efter tågbiljetter till nästa fredag, niiiice det närmar sig! Tillbaks till gymmet med Emma och Madde, blev solarie, bastu och duschen och så fixade vi oss. Sen traskade vi iväg till Amarillo med Sofia, JenniN, Maria, åt typ kyckling pocket hette ungefär så och sen som efterrätt blev det citron och jordgubbssorbet, trevlit!

Efter Amarillo hämtade David och Fredrik mig och vi körde till matkis och sen till Fredrik för att se en film med även Ida och Batchin, typ halvsovd först fattade ingenting, men sen börja jag förstå lite mera mot slute, typ en batman film.. int riktit min typ.

E också riktit förkyld, hängig, ush, bara ja blir frisk inom en vecka så!
Har några bilder, men de kommer imorgon.. ska se en film med min bror nu. Gonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar