söndag 19 februari 2012

Young, wild & free

Tjohej. Tänkt ta och berätt lite vad jag gjorde igår.. Jag vaknade med lock för öra som fortfarande är kvar, så jag hör ingenting på vänstra örat, men det brydde jag mig inte om.. Så Rebecca kom till mig och var här enda tills jag skulle bort, roligt att få träffa henne, så sällan nuför tiden. Nå hon drog ju hem då när jag skulle iväg till Emilia's för att fira henne, Madde och Sofia som snart bara har 1 år kvar till 18. Där satt vi då en hel del folk, åt god sallad, kladdkaka och annat smått och gott.
Vi spelade även '' jag har aldrig'' och pratade.
Men jag hade även planerat annat för kvällen, så jag satt och smygdrack lite vid Emilia's och sen efter en 4 timmar där hämtade David mig och vi for till Backan, som alltid. Men jag hann bara upp dit så sitter dom och säger vi ska till Kronoby, av alla ställen tänkte jag.. Men ja jag for med, så blev en hel del köras.. Nå när vi äntligen kom fram, träffa vi lite folk där som vi kände iallafall och hälsade på Moa som fyllde 18 och hade festen, mycket folk & även poliser var där. Ungefär 1 timme senare, lite mera kanske? Körde vi tillbaks, en sväng via abc blev det och även en sväng via Backan igen, men alla drog hem.. jag som var taggad för party en stund ännu, drog också hem eftersom det int fanns nån fest.

Min söndag började halv 3 idag när jag vaknade, har sovit bort hela dagen men jag steg upp och åt mat, duschade och gick iväg till Markus och Christian där även Roy var och mötte Emil på trappan.. drack kaffe och gick hem tillbaks för dom sku far på bio, och jag gav alla mina pengar till chauffören igår, så blev inget sånt för mig idag.. Nu ska jag bara hitta en kompis och hitta på något, tror jag..
Ni fick bilder ren från igår. Hejhej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar