söndag 15 januari 2012

15.1.2012

Lördagskvällen började med att Madde och jag for till Isak&Daniel, började dricka där med en hel del folk. Satt där en par timmar före vi drog iväg till backan, festade lite mera, Emil spilld ut en hel grogg på mig och Vanessa så vi fick far ti Karperö för att föna klädera, Wihoo. Vi bara fortsatte, lyssnade på musik och dansade en hel del, drack lite mera och sen var allt slut, var där en stund till och kom hem runt en 4 tiden. Jag och madde åt och började titta på Flickan som lekte med elden, somnade direkt så när vi vaknade idag runt en halv 2 gick vi efter mer mat och kollade hela filmen så somsagt steg vi upp runt en halv 6 ikväll.
Madde for hem och jag gick i duschen och traskade iväg till Rebecca, sällan man sir henne nuförtiden, synd då man byter skola och mistar alla kompisar. Nåja vi pratade, åt glass och sen gick jag hem och nu ligger jag på sängen och om en stund ska jag smätta på en film och sen sova :)
LÖNEDAG imorgon!
Och här kommer lite mera bilder från igårkväll!

roy.
Isak
Laura
Vanessa o. Johan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar