fredag 20 januari 2012

Halåå:)
Var ju somsagt ledig idag, så ja vaknade av mig själv klockan 10 imorse och jag var utvilad hade sovd 11 timmar. Jag for med mamma till Gw galleria, köpte massa underkläder och mera Iittala glas som ja samlar på. Sen körde hon inn mig til stan jag gick till othello och åt en tonfisksallad, sen tralla jag igenom butiker bara och köpte hårfärg som jag just satt i i håre. Det blir svart igen, back in black! Nå efter jag köpt det väntade jag bara på Madde och Sofia, men jag for inte på någo gym idag utan tog bussen hem kvart före 3. Kom hem och fixade spagetti, mums. Nu väntar jag bara på att jag får gå å duscha, kliar som fan i hårbottnen. Har fortfarande inga planer för ikväll, kanske borde fara och städa, suck. Och sen kanske hmm följa med roy när han hämtar Christian ikväll? Vet ej, får se :)
Ha en fin fredakväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar