onsdag 11 januari 2012

Gokväll!
Gud vad dagarna går snabbt, likabra så det blir hälg och sommarlov någongång, saknar sommaren, att ligg på stranden, simma, fester, alla kompisar, mopon så man slipper nånstans på egen hand å härligt väder, nåja hoppas det kommer snart!
Började klockan 8 idag, med ett nytt ämne, näringslära och det var ganska tråkigt sen efter 3 matte timmar och sen gymnastik, tycker int alls om gymnastik i skolan. Efter det for vi in till stan och jag gick iväg för att träffa Vanessa, gick genom butiker flera varv och sen blev det en bulle på arnolds :)
Pappa hämta mig och nu har jag just ätit mat och sitter och väntar på Sandra som ska kom och håll mig sällskap ikväll , kan behövas, finns ingenting att gör här i byn nåmer när alla är borta och Roy bara är på Ollis, kanske ser en film och snackar skit :)!

Idag har jag gjort något otroligt också, skrev in mig på listan till utomlandspraktik, det blir troligen Norge eller Danmark bara jag slipper med, som jag nog har stor chans att göra eftersom jag sköter skolan, hihi, HOPPAS jag slipper, fan va kul med 3 veckor på något av domhär ställen, och lära känna nytt folk, upplevelser, utan föräldrar, och massor, får se på resultatet i februari :)!

Hörs senare, Hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar