torsdag 19 januari 2012

19.1.2012

Hej. Uräskta för min dåliga uppdatering men har haft fullt upp och har inte varit hemma ännu idag före nu. Nå Emma och jag steg upp runt halv 7 tiden imorse och drog till skolan till 8 tiden ungefär, vi skulle vara assistenter idag för Tajtaja tävlarna, fick en svensk språkig som hette Pernilla från Jeppis, blev lite långtråkigt att stå i köket från 8-nästan 2 och bara titta på vad dom gjorde för mat men det var ganska intressant på samma gång. Sen blev det mat vid Silveria och sen bussen inn till stan.
Jag, Emma och Karoliina traska igenom några affärer och sen drog vi till gymmet, och gud vi har tränat idag, först blev det sh'bam, typ roligast dansen jag varit med om, 45 min. Sen Fortsatte vi med 60 min Bodystep, gillade inte alls det, hänger aldrig med på stepbredan, men nu har vi ju testat det. Sen blev det duschen och pappa hämtade mig.
Pappa körde mig direkt till backan, för att vi sku städ ikväll inför presidentvalet på söndag, vad göra på lörda? När vi inte får va där, hoppas på party nån annanstans. Nå jag sto där och va jätte hungri och tydligen var typ allt färdigt, onödigt att jag for dit men fick ju se lite folk på samma gång man int ser så ofta nu. Sen körde Roy hem mig och nu har jag ätit. Ska typ städa rummet lite och prata med lite folk, sen blir det en film ikväll också.
Men jag får ju sova precis hu länge jag vill imorgon, skönt! Fick det som belöning för att vi assisterade idag och kanske ännu en gång får vi vara lediga.
Kanske dyker upp ett inlägg senare ikväll också :) annars ha en bra torsdakväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar