tisdag 10 januari 2012

Still going strong

Gokväll!
For ju till Helsingby igår kväll, Fia var där också en stund, vi låg och pratade, åt godis, sen såg jag Madde och Michelle på Män som hatar kvinnor, tycker den filmen e superbra. Sen fortsatte vi att prata, somnade runt en 1 tiden kanske och steg opp 6 imårse, gud, hur har jag orkat med denna dag? mmh, vi kom till gymmet till kvart före 7 och gick på Morningbody, trodde det skulle vara lite lugnare än vanlig body, men nej, full fart i 55 min sen blev det bastu och duschen. Sen gick jag på en kaffe med Emma till Görans och sen drog vi till skolan. Massor me övning i dukning och sen matlagning, det blev griskotlett med ugnspotatis, och en efterrätt, gott blev det, fick högsta poäng för första gången med Maria,Jenni och Fia!
Jag kom just hem , helt slut, somnade t.o.m i bilen, ska kanske ta en tupplur en stund nu och sen ska jag se om Roy eller David kommer med mig på kaffe, sen ska jag se en film ikväll också tror jag.
Men jag kanske uppdaterar mera sen, hejdå :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar