fredag 27 januari 2012

fredaaaaaag.

Tjohoo. Började klockan 08.00 imorse med kök, fixade huvudrätten med några och sen serverade engelska klassens 3orna och vi åt med dem, Fiskmousse som förrätt, kycklinggryta med ris till varmrätt och sen havtornstårta, gått var det. Sen lämnade jag för att guida Borgaregatans 9or när dom kom och hälsade på, så sluta ungefär kvart före 2, så fick vi skjuts med dem inn till stan. Jag, Madde, Emma och Kaisa gick istan en stund, köpte juissi och sen tog jag och Emma bussen hem.

Kom just inn och ligger under täcket och fryser som fan nu. SOMMAR SOMMAR ! Längtar så.
Nåja, kvällens planer , vet ej, Rebecca kommer hit om en stund tror jag , sen ut ikväll så kommer ju Markus och Criso hem, så ska väl träff dom också. Får se lite.

Btw, om precis 2 veckor är jag i Tampere med Emma, Emilia, Madde, Sofia och Jenni och shoppar, Pendulum konser och övernattning på hotell, längtar också till det.


Beckaaa

Ta och kiik inn på Martina's blogg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar