fredag 13 januari 2012

Min fredag.

Gud vilket väder! Dehe sku ju ha kuna kom före julen och jag hatar när de blåser såhär. Ush.
Gått i stan i ovädret, var på Othello me Madde&Fia, sen kom Jocke också som ja sku träff idag, satt å prata bara. En gammal skäggig och äcklig typ som fråga mig om ja har bruna ögon också och svart hår för att han själv hade det, har varken svart hår eller bruna ögon? Ush då allti alla sånde dras till mig.. nåja, sen gick jag iväg till gymmet, solade och så kom Martina med mig på Core, så skönt , kanske blir gymme imorgon en stund också? När har jag börja trän såhe? Sen kommer väl Madeleine hit!

Får se vad som händer ikväll? Samma som igår, ingen ska gör nånting, måst hitt ett nytt gäng nu, ska hoppas på att nån vill kom och hitt på nå med mig bara jag har duschat och fixat mig, annars är det skört! Hörs kanske senare. Ha en bra fredagkväll alla!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar