söndag 8 januari 2012

I'm the best, fuck the rest

Hehe , bara fö att Sandra tyckt jag sku ha denhe rubriken!
Vaknade för en stund sen, mår int alls så bra, men va kan man, hadd en bra kväll igår till sist.
Börja drick nå lite vi Markus&Christian sen for några till ollis å vi andra for till backan, sen for jag med en sväng till Malax me Sandra och Filip och vi körd hem Robin. Sen tillbaks till backan, där polisen hadd vari också..Coolt. Satt bara där och drack lite mer och sen runt en fem tiden kom jag hem så blev det facebook en stund!
Hadd med mig min kamera igår, batteriet tog slut så jag sku ladd den vi Christian's men ja glömd ju den förståss då sen när vi for, så har bara några bilder från början av kvällen och de kommer upp när jag har fått tillbaka den.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar