torsdag 26 januari 2012

Ja hörd du ji in vild ejn

Hejsan.
Har int hunnit uppdatera något idag för jag började klockan 09.00 och gick i skolan till 15.00 ungefär. Haft lite näringslära, hotell och restaurang, matte. Vi smakade på 7 olika viner idag, med olika druvor. Mums! Röd vin är godare, skulle kunna ha en sån till hälgen, men nej, har int råd, int för att dom e så dyra men. Nå sen for jag till stan med Madde&Fia, Fia gick till gymmet och vi traskade iväg till biblioteket, äntligen e boken tillbaks och sen mött vi upp hennes syster Michell och vi gick till gymmet och har nu avklarat Spinning-bodypump 60min.

Nu sitter jag mätt som jag är på sängen och funderar över kvällen? Alltid samma fråga, förr hade jag någonting att göra varje kväll, och nu ingenting. Men duschen kallar iallfall och kanske en film och datorn ikväll.

Imorgon kommer iallafall Markus hem, äntligen!


Btw, ni kan ju kiik inn på : Jesper's

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar