söndag 22 januari 2012

22.1.2012

Gomorgon!
Vaknade just efter ungefär 5h sömn, är slut, har huvudvärk, mår dålit och sku bara vill skipp denhe dan, men man mår väl som man förtjänar.
Hann int släng inn nått inlägg igår före ja for ut, men pappa körde mig och Rebecca till Fannys där även Isak L och Dine var, firade Fanny lite för att hon fyller 17 på tisdag. Vi kollade film, åt massor och jag o Rebecca börja drick nå smått. Runt en 9 tiden kom Andi, Filip, Sandra och Örni efter mig och rebecca och vi for till J0nttes, där det var en hel del folk. Fortsatte, satt och prata och lyssna på musik. Chill! Typ lite före 6 så fick jag lejdonnn så jag å Rebecca börja trask hem, me klackaskoar, kallt vae och typ 3km framför hadd vi. Vi kom till backan iallafall och där låg jag ner på trappan och vi vänta på Madde L som kom från jobbe. Kom hem och åt och somna runt en 7.

Nu ligger jag fortfarand i sängen och funderar vad ja ska gör idag, kanske bio som vi fundera på igår kväll redan me Rebecca och Christian, får se.
Men bilder kommer senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar