lördag 15 september 2012

15.9.2012

Godmorgon, eller kanske goddag? Steg upp runt 12 tiden åt frukost och satt länge framför datorn och funderade vad jag skulle göra. Till sist kom Sandra och Filip på en kaffe till mig och nu sitter jag vid Filip's med Sandra som gör skoluppgifter och jag tänkte göra ett inlägg här.
Har inte riktigt några planer för kvällen ännu, skulle vilja åka till Replot en stund och titta till en villafest, men isåfall med bil så jag hoppas lite att någon kör ikväll, någon? Och kanske bara till stan en sväng, annars bara chilla.
Ska fixa mat med min bror om en stund också spagetti och tacosås, mums. Sen får vi kiika då, kanske en kaffe med Rebecca och Tony också. Men vi hörs :)



Bra låt som vi hörde på i Åland ca 2000 gånger!
http://www.youtube.com/watch?v=u03rXsfnDbU

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar