söndag 23 september 2012

23.9.2012

Min hälg: Åkte hem på fredag efter skolan och tog det lungt en stund och for iväg till Fanny och Dine på en kaffe och sen körde jag ut tll köklot till Idas villa. Åt tortilla med Julia Michelle Ida Janina och MaddeN, pratade och bara chillade. 
Somnade och steg upp någongång runt halv 12 tror jag på lördag. Jag duschade och fixade mig för jag skulle köra inn till stan och arbeta för Silveria på ett 40 års kalas. Var där till 23.00 och serverade sprit och 3 rätters middag.
Jag och Emma tog taxi till köklot tillbaka, festen var i fullgång och fullt hus med folk, riktigt trevlig och började dricka lite smått när vi kom dit. På natten var jag en sväng till abc och åt, kom tillbaka runt halv 8 på morgonen och Emma Roffa och Patte satt uppe ännu då så jag lämnade upp, kokade morgonkaffe och satt vid köksbordet hur länge som helst. Så somsagt, jag dygnade och har varit så slut idag, tog en fyra timmars powernapp och har bara kiikat tv och facebookat idag. 
Nu tittar jag på x-factor och skall så småningom börja ta natten så jag orkar med en ny skolvecka. 
Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar