tisdag 4 september 2012

Gymmet inledd igen

Hej!Har hunnit med en hel del idag kan jag tala om för er, men har haft det bra!
Jag började min morgon i Silveria som vanligt på tisdagar, fortsatte till gymnasie, skrev förhör som inte gick så bra och hade massa engelska, som vanligt. Efter skolan körde jag iväg till Brändö för att hälsa på Martina som har flyttat dit, rikti trevligt, åt en sallad drack kaffe och pratade. 
Fortsatte min resa tillbaka inn till stan och hälsa på Roy och David, lämnade fasst framför tv:n med dem och se på Andra avenyn, trodde aldrig jag skulle börja se det, men det är ju faktist bra.
När David skulle hem en sväng gick jag till gymmet en timme, cyklade hela 11,8 km på 35 minuter, är ganska nöjd över det. Promenerade tillbaka till och var där med David och fortsatte se på Andra avenyn.
Tror ni inte att det ösregnade när jag skulle hem också? Jo, efter 5 minuter ute rann det vatten från mig typ, så fck hoppa i duschen direkt jag kom hem och nu har jag ätit mat så här på kvälls kvisten och funderar ta och se på tv eller någon serie och sen sova. Har bara en fucking dag kvar så är det Åland dags!
Godnatt på er :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar