lördag 29 september 2012

Rantasipi

Hohhhoooooo.... Riktigt skönt att få sova länge idag, vaknade runt 12:30 och log och dro oss jag och Emma, åt god frukost och bara slöade. Markus hämtade mig från Replot och vi tog en kaffe och sen åt jag middag med familjen duschade och åkte ut igen, nu sitter jag på Christians dator och funderar över vad jag ska göra ikväll. Vad ska ni göra?
Gårkvällen hände ingenting heller typ, men åkte ut med Emma Madde Dantte och Glader till stan och kiikade och sen hem och sova bara.
Nu ser jag att det regnar också, kan det bli värre? Nej.
Kan ju också ta och berätta om min första dag på praktiken. Började klockan 09.00 med Emma på Rantasipi, fick hotellfrukost, buffélunch, 3 kaffepauser och sen lära oss bokning och sånt, tror jag kommer att trivas där.


Emmas bild.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar