torsdag 20 september 2012

WBN

Hej på er än en gång. m jag berättade åkte jag och Emma till Therese och Sara, duschade fixade oss inför wbn. Promenerade inn till stan och sen videre till brändö på förfest med massa jeppisbor och larsmobor.Jonas körde inn oss till stan, eller mig Emma Therese och Benjamin och vi gick till El gringo, jag var där hela kvällen. Cecilia var och hälsade på mig dit och Roy kom och annat känt folk man inte hade sett på länge. Det blev mat på mc donalds med Emma och Benjamin, en sväng till office (stavning?) och sen taxi till Therese. Jag hade så ont i mina fötter, efter att ha gått med klackaskor hela kvällen, men nog gick jag ett varv till stan till och lämnade vid Roy och David.
Skämde ut mig lite också när jag väntade på Roy så låg jag på assfalten, så frågar en mörking av mig om jag är okej och om jag vill komma inn, såg väl ut som en uteliggare där.. hihi.
Vaknade idag och insåg att jag inte åker till skolan, var no för sjuk för det. Så jag tog mina grejjer och gick till Therese och Sara sedan igen och låg där och var totalt slut innan jag körde hem med Emma sen.
Nu har jag varit och handlat med mamma och funderar gå och sova snart. Nu pizza. hejtå


Haha, slut vi är.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar