söndag 2 september 2012

uh la la

Hej på er! Hoppas alla har haft en bra hälg, det har iallafall jag haft. En riktigt skön en, fått sova länge tre mårnar i rad och det finns ju inte bättre än att bara få ligga å slöa titta film och få äta massa gått. Det har ungefär min hälg gått ut på. Men jag var faktist ute en stund igår kväll med Vanessa, Backen Santtu och Emma. En sväng till Roy och David sen videre till Malax, Petalax, Korsnäs och Korsbäck, tror jag det var iallafall. Såg ju några man kände igen men annars nog bara okänt folk på alla fester.
Åkte också till Olli's och pratade med folk innan jag och Vanessa drog till henne, skulle se en film och äta chips men somnade och tittade klart filmen idag när vi vaknade.
Kom hem och åt mat med mamma och pappa och nu har jag duschat och väntar på att Roy ska höra av sig, blir väl bio med honom ikväll, kanske nån fler? får se.


Gammal bild!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar