måndag 3 september 2012

Alkohol på skoltid är väl alltid skoj

Tjo! Det var tungt att stiga upp imorse fasst man sovit ut i hälgen.. Men jag kom mig upp och hade en rädd katt med mig och pappa i bilen, för hon skulle steriliseras, stackarn. Nå var också och träffade Therese idag i skolan och fick siskonkorvsoppa ( tror det hette så?), men gick ända och åt kinamat med Emma efter skolan, men det var gott! Har också provsmakat viner idag, hehe inte riktit min grej det här med vin tror jag.
Nu har jag just tittat klart en film som hette from prada to nada, ganska bra nog. Tror det blir en chill kväll idag med mera film eller serier och lite förhörs läsning och sånt.
Nu är det endast två dagar kvar denna vecka för mig och Ida. Åh, vad jag längtar nu, ska bli så skönt att komma härifrån nu igen och leva livet på Åland ett par dagar.

Bild från 1an då vi provsmakade öl :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar