tisdag 18 september 2012

myspys

Hääj! Har varit en toppen dag idag, tänk om varje dag skulle vara såhär? Och att mitt humör skulle förbli såhär bra. Vaknade vid Emma, var där igår kväll och åt ostar, fixade skoluppgift och tittade andra avenyn.
Efter många om och men kom vi oss från shell, hade tankat och vi fick inte på Emmastanklock..haha pinsamt.
Hade gymnasie idag med finskaprov, finska och engelska hörförståelse, men tog och slutade lite tidigare och åkte iväg till Rantasipi med Emma, där vi skall vara på praktik. Har bara fått höra dåligt om det, men jag iallafall tyckte det såg bra ut och att dom var trevliga där!
kiilade iväg inn till ett siwa, efter en sallad och annat smått och gått till Roy och David, stort grattis till Roy som fyller idag. Lämnade framför andra avenyn och sen drog jag till gymmet med Emma, medan David var hem en sväng och till alko.
Fortsatte sedan med andra avenyn och småprat. Nu har jag kört hem i regnet ännu en gång och nu har jag packat min väska till imorgon. Blir riktigt najs, ska vara hos Therese och Sara med Emma och ut på stan på Wasa by night, hihi får hoppas vi slipper inn på någon krog iaf. Men nu ska jag ta mitt pick och pack till sängen tror jag och mysa med katten min och se på tv! godnatt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar