söndag 16 september 2012

I fell in love with a monster

Tja! Gårkvällen blev faktist skitbra kan jag säga er, jag åkte ut med Rebecca och Tony, Kim och Anche hängde på, jag bestämde mig för att ändå dricka några lonkero och vi kom oss ut till Replot, till Danttes villa.
Det var riktigt trevligt och mysigt, roligt med nytt folk och inte allt för mycket folk. Åt lite, chillade, pratade till en 6 tiden imorse. Det var ju inte så att jag skulle sova där men mina kompisar drog hem redan halv 12, så jag bestämdem ig för att sova där då. Sovit på golvet utan täcke med Emma, alla karar hade varsin säng. 
Tumppi körde hem mig sen och jag har städat, duschat, tvättat löshåret och varit till farmor och farfar med min bror och ätit. Nu funderar jag att dra till stan ikväll. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar