torsdag 15 mars 2012

23:50

Heej!
Har försökt fixa en ny header en stund nu, men det är på gång, för den jag har nu är alldeles för stor men har verkligen inte orkar göra något åt det före nu.. men somsagt pågång!
Jag började min morgon på Othello med bra människor, som Emma, Madde, Fia, Karoliina och efter det blev det lite finskaprovskrivning som gick faktist helt bra, mot vad provet imorgon kommer att göra. Jag ångrar faktist att jag inte har matte istället för psykologi..suck.
Nå efter skolan gick jag på stan med Madde, Karoliina, Emma och Sofia också en stund, på lite jussi inköp och sånt. När de andra for hem gick jag iväg till gymmet för ett bodypump pass, känner mig redan starkare, hehe!
Pappa hämtade mig och jag åt mat, sedan dess har jag tagit det lungt, fösökt läsa lite och bara allmänt slappat. Nu tittar jag på tv och ska snart ta natte.
Är även riktigt taggad för hälg nu! Men godnatt och sov gott alla :)

Gammal bild!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar