lördag 24 mars 2012

25.3.2012

Hejsan, eller godnatt borde man väl egentligen säga.. Har inte uppdaterat på hela dagen så passar på på natte då istället när jag är vaken. Steg upp klockan 1 ungefär och slöade med Emma, vi hade varit ut och kört moped till Brändö i fredags till Jenni's med Crisu, Riippa och såna, helt chill kväll, tur att mopedsäsongen är igång så man slipper någonstans på egen hand.
Nå idag for jag och Emma för att handla lite mat, vi fixade till en good tortilla, med curry-kycklingsås och sallad, satt och åt med mamma och pappa och mätt blev vi iallafall. Sen satte jag på med Emma till Berny's där David, Filip och Sandra väntade på mig, vi drog till Jontte's där även Sara också var. Satt där en par timmar, efte pizza och sen ut till skären till Dennis villa där det var en hel del folk som firade en massa som fyllde. Nå nu har de kört hem mig, och jag ska ta och titta på lite tv och sen sova, eftersom jag ska upp någon gång imorgon också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar