lördag 3 mars 2012

3.3.2012

Hejhej. Det är ju sportlov så kanske är okej att man inte bloggar varje dag? .. Nå iallafall jobbade jag igår från 08.00-15.00, David hämtade mig och vi for till stan för att handla tonvis med godis och chips, skämdes lite i kassan kanske, alla stirrade ush... Det såg ut som att jag och David skulle ha det i lager ifall vi blir snåla? haha.
Nå vi körde det till backan, hem och duscha tillbaks dit och fixa lite men hamnade i sista sekund med Roy och Markus till stan efter en sladd, grädde, mera chips och sånt. När vi kom tillbaks, såg vi att vi inte hade wc papper, hmm ja då satte jag mig i Andi's bil med han och Linda och for iväg till stan änn en gång. Nå sen var det bara att vara vid Backan och spela musik och sälja för fullt åt 26 småttingar som var på disco.. trodde ju det skulle vara mera men nej.
Efter det körde David mig och Markus till Markus, Christian kom hem och vi satt och pratade i flera timmar. Jag promenerade hem en halv 2-2 tiden, kollade tv och somnade.

Ja, imorse vaknade jag lite över 10 och Sandra hade skickat åt mig och jag lovade att komma och hälsa på henne när jag vaknat, skulle sova en stund till,.. vaknde kl 13:20... åt morgonmål och satt på med Filip till honom. Vi drog till Jonttes en sväng och sen iväg på dragrace, stod där och tittade på en stund när de körde skoter. Fint väder iallafall, men lite kallt eftersom jag hade ledärjacka och tygskor och inte hade planerat att åka dit men, nice!
Nu har jag duschat och ätit, väntar på Madde som kommer hit snart och sen ska vi dra ut och dricka en par. Det lutar väl mot att vi far till Filip först iallafall, och sen får vi se :)
Ha en fin lördagskväll iallafall! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar