torsdag 1 mars 2012

All about it

Hejhej. Jobbade idag från 08.00-15.00, farfar körde mig, fick stå i kassan hela dagen, lite skraj för apparaten och alla finnar som pratar med mig, föstår int så mycket om det inte handlar om mat.. Men alla har varit ganska trevlig iallafall, kanske för att jag ''var den nya flickan'' som vissa sa. Tycker iallafall alla borde börja känna igen mig, eftersom jag har jobbat där i över ett år nu som då, men nej.
Farmor och farfar var där och åt, så fick prata med dem en stund och sen vänta dom på mig tills jag var klar och körde hem mig.

Direkt när jag hade kommit hem kom Markus hit på en kaffe, kom då på att jag inte hade nån mjölk ens.. Nå prata med han en stund och sen när han for gick jag i duschen. Fixa mig och fick reda på att vi sku samla in medlemsavgiften och dela ut lappar om medlemsfesten, så promenerade nästan hela vägen till Backan, enda tills Dennis plockade upp mig och vi for. Hamnade även i diket med bilen, men hans pappa drog upp oss sen. Nåå när vi tyckte vi var klar för kvällen kom David till backan och jag hoppade på med honom, for till mig och drack kaffe, tittade på tv och sen körde vi iväg till stan efter Filip och Sandra. Vi körde till dem och gick in på varsin öl och nu har David kört hem mig.

Kom hem, pappa och mamma har även kommit hem idag, skulle egentligen komma på lörda, blev lite ledsen när jag fick höra det, eftersom jag tycker om att ha huset för mig själv, förutom på kvällarna. Men natten gick bra endå fasst jag var ensam.
Och nu borde jag ta och sova, eftersom jag ska upp om exakt 7 timmar och 11 minuter. Godnatt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar