tisdag 13 mars 2012

I'm gonna live my life

Tjoo! Åkte till stan med mamma imorse, så gick jag till skolan satt där en stund innan vi började och vi hade egentligen ganska tråkig dag, förutom att jag fick ett litet skratt då jag såg min modde inlämningsuppgift, en 1:a , haha. Hade skrivit att de var gifta, hade barn.. fasst det inte var sant tydligen, hehe hade missförstått allt! Nå efter skolan gick jag och Madde till stan, gick till mc'donalds där även Sofia Emma och Karoliina var, länge sen och vi satt och diskuterade bara.
Mamma kom inn till stan och jag fick hem ett par nya svarta dr. denim byxor, perfekt. Kom hem, läste lite på psykologi och sen hade min bror gjort mat.
Nu ligger jag i min säng och njuter av att inte ha en enda läxa tills imorgon och inte behöva göra något före jag ska ta min promenad med Martina till backan för att städa och sen även promenera hem också.

Tog bilden från någon's blogg för en stund sedan, hehe provsmakning på öl!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar