onsdag 14 mars 2012

Vissa förhållanden slutar lyckligt. Andra med äktenskap

Hääj.
Jag ligger i min säng, är supertrött, eftersom jag inte somnade förrän ungefär 3 inatt. Har just ätit massor med kex och jogurt, men inte på samma gång! Det blev även en ganska lång dag fasst jag slutade 12:30 så mötte jag upp Emma och Sofia, vi gick till Othello på en kaffe och en gräddmunk, mums. Sofia for och Jenni kom, vi satt där i ungefär 2 timmar i väntan på norrmännen vi skulle träffa. Så efter det satte vi oss på en bänk utanför mc donald's och väntade på dem och det kom 6 stycken tror jag. Helt chill, carlings en vända och sen till mc'donalds.. Försökte hänga med när dom pratade men gick nog ganska bra.
Bussen hem och sen mat när jag kom, har läst till finska prov och en del andra läxor..Är totalt slut nu, så förhoppningsvis blir det en tidigare kväll ikväll, kan vi iallafall hoppas på.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar